Copywriting

Portfolio

 

Pellet

Opis produktu dla składu opału Eco-carbon.

Materace dla dzieci

Opis produktu dla sklepu internetowego i-loop24.

Złącza fotowoltaiczne 

Artykuł o technologii Radsok, obecnej w złączach Amphenol.

Drzwi antywłamaniowe

Tekst SEO o drzwiach antywłamaniowych.

Instalacje fotowoltaiczne

Artykuł Czy instalacje fotowoltaiczne są bezpieczne? 

Opis o nas 

Opis dla sklepu z narzędziami eknipex.pl. 

Wiesz, że…

Copywriting SEO jest potrzebny w pozycjonowaniu?

Google jest wyszukiwarką tekstową, dlatego na etapie pozycjonowania strony internetowej, treści na niej zawarte będą odgrywały istotną rolę. Copywriter SEO tworzy teksty z uwzględnieniem ważnych słów kluczowych. Ponadto dobry copywriter pamięta o odpowiedniej formie pisanego tekstu, np. użyciu słów łączących, strony biernej, a nawet o długości nagłówków i akapitów. Te i inne elementy składają się na poprawnie napisany tekst SEO

Artykuły informacyjne i specjalistyczne, budują Twój wizerunek, jako specjalisty?

Napisanie artykułu specjalistycznego to nie lada wyzwanie, ale mimo wszystko takie teksty są w internecie potrzebne. W końcu ich wartość merytoryczna pozwala czytelnikowi dowiedzieć się czegoś więcej na temat, który go interesuje. Jeśli artykuł specjalistyczny zamieszczony jest na portalu informacyjnym albo blogu jako Twój, Twojej firmy lub pracownika, pokażesz, że znasz się na rzeczy. Z kolei to przełoży się na wzrost zaufania, co zaczniesz dostrzegać w ilości sprzedawanych produktów/usług.

Klienci Twojego sklepu czytają opisy produktów?

Wbrew mylnemu przekonaniu, opisy produktów są czytane przez odwiedzających stronę. Zresztą sam pomyśl: gdy idziesz do sklepu stacjonarnego i kupujesz drogi sprzęt, chcesz dokładnie poznać jego charakterystykę. Nie inaczej jest w przypadku kupujących w internecie. Oni także są zainteresowani wartością, jaką wnosi interesujący ich produkt – w końcu mają wydać na niego własne pieniądze! Oczywiście prawdą jest, że nie każdy internauta czyta opisy od deski do deski. Zdarza się tak, gdy opis produktu nie jest dostosowany do języka odbiorcy. Nie każdy ma ochotę czytać teksty, przypominające notkę z wikipedii, ale dobry copywriter jest w stanie temu zapobiec.

Naming jest podstawą w budowaniu wizerunku Twojej firmy?

Dobrze dobrana nazwa dla firmy będzie jasnym sygnałem dla klientów na temat profilu Twojej działalności. Jeśli naming zostanie wykonany wzorcowo, klienci nie będą mieli problemu z identyfikacją marki. Co więcej, łatwiej będzie im wrócić do Ciebie, a także polecić Cię innym znajomym. Jak widzisz, naming jest podstawą do budowania wizerunku!